Image Communication - Λογότυπο
Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Τα Google Adwords αποτελούν ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο χώρο του Search Engine Marketing και της Online Διαφήμισης.

Σήμερα, η διαφήμιση στην Google είναι μία απαραίτητη επιχειρηματική κίνηση. Μπορεί να μοιάζει απλή υπόθεση, αλλά για να είναι επιτυχημένη η διαφήμιση πρέπει να έχει μια στρατηγική, να θέτει στόχους και να αξιολογεί τα μετρήσιμα αποτελέσματα.


Κάθε φορά που ένας χρήστης αναζητεί μια λέξη ή μια φράση, η Google εμφανίζει μια λίστα με αποτελέσματα που ταιριάζουν στην αναζήτηση.

Υπάρχουν δύο είδη αποτελεσμάτων: τα οργανικά (τα απλά, φυσικά αποτελέσματα) και τα πληρωμένα (εμφανίζονται δεξιά ή στο πάνω μέρος της σελίδας).

Η δεύτερη κατηγορία αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι στην ουσία πληρωμένη διαφήμιση. Για να εμφανιστεί στα αποτελέσματα ο διαφημιζόμενος πληρώνει ΜΟΝΟ για κάθε φορά που κάποιος θα επιλέξει να δει (να κάνει click) τη διαφήμισή του (cpc).


Αμεση συσχέτιση αποτελεσμάτων και διαφημίσεων: Η διαφήμισή σας δεν θα προβάλλεται απλά κάπου στο διαδίκτυο, αλλά σε συγκεκριμένους (στοχευμένους) χρήστες που αναζητούν κάτι σχετικό με το προϊόν σας ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

Ευρεία Γεωγραφική κάλυψη: Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης καθώς και σε όλο το Google Display Network, δηλαδή σε υπηρεσίες που συνεργάζονται με τη Google, όπως: το YouTube, Gmail και άλλους πολλούς γνωστούς ιστότοπους.


Return On Investment: Οι καμπάνιες είναι απόλυτα μετρήσιμες. Μπορείτε να ελέγχετε τον προϋπολογισμό σας αλλά και να αξιολογείτε τα αποτελέσματα ώστε να δημιουργείτε επιτυχημένες και κερδοφόρες καμπάνιες.



Πολύ σημαντικό πλεονέκτημα:

Η επικοινωνία μαζί σας για τη συγκεκριμένη υπηρεσία της Image Communication είναι μόνο διαδικτυακή
γεγονός που σας επιτρέπει να αποθηκεύετε τα ηλεκτρονικά μας μηνύματα ως αποδεικτικά για το τι συμφωνούμε κάθε φορά και κυρίως σας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε μαζί μας οποιαδήποτε ώρα της ημέρας εσείς επιθυμείτε. Σε κάθε περίπτωση η απάντηση στο ερώτημα σας θα αποστέλλεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο  μέσα σε 24 ώρες.

Δωρεάν Εκτίμηση Κόστους Google Adwords - Image Communication









Cost Per Click: Με αυτόν τον τρόπο πληρώνετε μόνο κάθε φορά που κάποιος θα επιλέξει να δει (να κάνει click) τη διαφήμισή σας και να οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας. Το κόστος του κάθε click το ορίζετε εσείς με βάση τις λέξεις-κλειδιά που θα έχετε επιλέξει καιαπό τον ανταγωνισμό.

Cost Per Impression(cpm): Εάν επιλέξετε να τρέξετε μια καμπάνια με βάση τις εμφανίσεις (impressions) θα πληρώνετε ανάλογα με τον αριθμό εμφανίσεων που θα κάνει η διαφήμισή σας σε διάφορους ιστότοπους (χωρίς να κάνει κάποιος click σε αυτήν).


Cost Per Action: Με αυτό το εναλλακτικό μοντέλο πληρωμής, μπορείτε να πληρώνετε για μια διαφήμιση μόνο όταν ένας χρήστης προχωρήσει σε συγκεκριμένη ενέργεια μέσα στην ιστοσελίδα σας, όπως: εγγραφή σε newsletter ή με αγορά ενός προϊόντος.


Εάν θέλετε
μια ΔΩΡΕΑΝ εκτίμηση κόστους για τη δική σας καμπάνια (χωρίς καμία απολύτως δέσμευση) συμπληρώστε την παραπάνω φόρμα.

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού