Image Communication - Λογότυπο
Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:


Ξέρετε πόσες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι η εικόνα που έχει το κοινό τους για την ίδια είναι κάτι παραπάνω από θετική;

"Η απάντηση είναι ότι ο αριθμός τους είναι πολύ μεγάλος και η συζήτηση για το αντίθετο φαντάζει πολύ απλά περιττή."

Σε διαφορετικό όμως ερώτημα θα έπρεπε να εστιάσουμε:

Σε πόσες όμως από αυτές ισχύει αυτό που πιστεύουν;
«Δυστυχώς σε λίγες»

Μια επιχείρηση θα πρέπει να αναλογιστεί ποιος είναι ο βαθμός ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει, αν είναι υψηλός ή αν είναι χαμηλός έτσι ώστε να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα επικοινωνίας που θα είναι συμβατό με τα πραγματικά της δεδομένα.

Από τη στιγμή που δεν είναι σε θέση να προσφέρει κάποιες υπηρεσίες ή προϊόντα θα πρέπει να συμβιβαστεί επικοινωνιακά με το συγκεκριμένο γεγονός χωρίς να επιχειρεί διαφημιστικές συγχύσεις με αποκλειστικό σκοπό το χρηματικό αντίτιμο των «δήθεν ποιοτικών υπηρεσιών».

Το μόνο που θα πετύχει είναι κάποια βραχυπρόθεσμα οικονομικού τύπου θετικά αποτελέσματα και ταυτόχρονα να διαλύσει την εικόνα και τη φήμη της επιχείρησης μακροπρόθεσμα επειδή οι διοικούντες εθελοτυφλούν κατευθυνόμενοι από την έλλειψη επικοινωνιακής στρατηγικής και σχεδίασης.


Θα θέλατε κάτι τέτοιο για την δική σας επιχείρηση;

Η Image Communication έχει τις δυνατότητες εκείνες που χρειάζονται για να προσφέρει ολοκληρωμένα προγράμματα εταιρικής επικοινωνίας που εύκολα μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις ενός ανταγωνιστικού, επιχειρηματικού και επιχειρησιακού περιβάλλοντος εταιρικού περιεχομένου.

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού